Sista skörden för i år

Nu har jag och Edith precis kommit in från trädgården. Vi har klippt bort den sista ruccolasalladen, plockat tomaterna och till Ediths stora förtjusning så hittade vi tre morötter i jorden. 

Margit låg inne och sov så jag tog med mej babyvakten men upptäckte när vi var vid poolen (jag ser in i vårt sovrum där och spjälsängen står där inne) att Margit låg vaken. De såg ut som hon halvgrät iaf gjorde några ljud så jag tittade på babyvakten och såg att den var avstängd :-( tydligen så var det slut på batteri, jag som trodde att den skulle varna lite innan batteriet tog slut. Gör den inte det? Eller hörde jag bara inte det? Det är en Phillips avent (ljusblå, bäst i test råd och rön) 

Edith äter upp morötterna medan jag ammar Margit.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Våran Ikea-babywatch gör inte det. Blir en tråkig överraskning :/

2013-09-28 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0