Bryssel dag 4

Åh nu ska vi snart åka hem. Bara en hel dag kvar. Sen på måndag så måste vi vara på flygplatsen kring 15-16 ngn gång. Jag som alltid brukar komma några minuter innan incheckningen stänger tycker det är skönt att vara i god tid när alla barn är med!

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen. Eller lugnt o lugnt. I en lägenhet med fyra småbarn är det nästan aldrig lugnt. 

Vi gick iaf som ni vet till parken och lekte innan lunch 


Samuel, Oscar, Edith o pappa sparkade boll

Efter parken gick vi o tittade efter ett gosedjurs Bambi men hittade inga. Så jag, pappa, Edith o Maggie gick vidare o åt lunch. Syster med familj var hemma. 

Vi köpte varsin kaffe till mej o papp o Edith fick en smoothie efteråt. Edith orkade inte allt så vi bjöd Maggie 


Annans smoothie var populär och att dricka ur sugrör gick bra


Lycklig!!!! Vill ha mer.



Jag hade druckit upp slatten. Inte uppskattat! Oj va arg hon blev!

På eftermiddagen gick jag, syster, Margit, Elsa o pappa till en super stor second hand affär. Fanns så mkt skoj o billigt! Helt galet billigt. Tur att den ligger i Bryssel annars kunde jag ha fått med mej på tok för mkt grejer så mannen min hade blivit tokig :) nu köpte vi bara några småsaker till barnen. 

Som avslutning på kvällen för barnen så bajsade Margit i badvattnet när hon, Oscar o Edith badade tillsammans. Härligt med bebisar. Som tur var hade de andra två just gått upp. Men fy för att försöka fånga bajs i vatten! Lyckliga ni som aldrig testat det. 

Nu ska jag o pappa barnvakta (de sover, men creddar det som barnvakta ändå :) ) Oscar o Elsa för Maria o Samuel ska ut en sväng o ha sköj. Så min lördagskvälls mest spännande ögonblick kanske ändå var bajsjakten!

Vad gör ni en fin kväll som denna?? :-) 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt ni ser ut att ha det! Fast ni är saknade här hemma så är på tiden att ni kommer hem ;)

Svar: Ja men det är trevligt och skönt. Men självklart saknar vi er alla så det är lite skönt o komma hem :)
Anna

2014-04-26 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0