Brysselresa bokad

Om en vecka åker jag med tjejerna till Bryssel. Ludde ville inte följa med så han stannar hemma med sin far och brorsorna. Vi får även sällskap ner till Bryssel av min far. Det ska bli trevligt!

Jag längtar efter mina syskonbarn så även efter min syster förståss :) 

idag pratade jag med Madde om systrar. vi båda beklagade oss lite över att våra systrar bor i andra städer. Men men vi får vara glada över de stunder man har tillsammans med dem istället för att klaga på de vi inte har. 
Nu har ju jag så tur att när vi åker hem från Bryssel så följer syster o Elsa med hem. Så vi får umgås lite längre! Wihoo!


Maggie rev ner blommorna en sekund efter att den här bilden togs, allt för konsten :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0