Full fart en fredag

Igår gick dagen i ett. Det enda andrummet jag fick var när jag pratade med syster men då blev det att se ut så här i vardagsrummet 


En hög av kuddar, täcken o annat mjuk o en hög av några barn

Vi lagade pannkakor, Ediths kompis enya kom över. Vi lekte ute.  Vi städade alla rum ute. Checkade in gäster. Jag försökte få i mej en kaffe däremellan med krille men det var svårt. För det skulle badas med barbies, torkas, hämta lakan o allt annat mellan himmel o jord. 
sen på kvällen så cyklade o åt ute.


Ludde gör en konstig min. 

En middag på pizzerian blev det när Ludde fick välja kvällsmat. Först förstod jag inte vad han ville när han sa att jag o Göran kunde äta pizzarullar. Men sen förstod jag när han sa att han ville ha pizza att pizzarullar är kebabrullar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0