Ne men va rinner från näsan??

Jahopp ja har ju för några veckor sedan börjat träna hemma. Friskis var för ambitiöst med Maggie. Hon vill inte vara stilla, sitta i vagnen eller sova ett helt pass så det fick läggas ned. Jag fann dock ett helt fantastiskt träningsprogram med fitnessblender. Köpte en e-bok över nätet. Där det är ett åtta-veckors-program som man ska följa. Men eftersom jag är så otränad så kör jag de två första veckorna om och om igen. Så jag är tillräckligt stark när jag går vidare sen. Men eftersom jag började om idag och resultatet ser ut så här efter 30 min så får jag nog köra de första två några veckor till.


Hmm vad är det som droppar från näsan. Svett! eller det är inte bara näsan som det rann ifrån, det är hela ansiktet men näsan tyckte barnen var roligast!! Tur att det finns filter för här är jag egentligen knallröd, nu vet var Ludde har fått sin rödhet ifrån :) 





Kommentarer
Postat av: Elli Eriksson

Usch va tråkigt. Men skönt å komma igång! M och jag disskutera här om dagen att livet vore så mycket enklare om det var lika givande att träna som att äta en chokladkaka..

2014-04-11 @ 20:03:07
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0