Pysselskogen

Ediths favoritprogram på tv är pysselskogen. Varje måndag kl 18.15 sitter vi bänkade framför Bolibompa. Det gör vi iofs nästan varje kväll mellan 18-19.15. Bolibompa är perfekt att varva ner till. Nu när det är sommartid får de små var uppe till åtta så då hinner de se lilla aktuellt med. Vilket Ludde tycker är kul. Han är väldigt intresserad av nyheterna. Det snurrar väl en hel del tankar i huvudet när de pratar om krig, jordbävningar, flygplan som försvinner m.m. Iaf tillbaka till pysselskogen. Edith älskar inte endast det programmet utan hon älskar att pyssla. Så nu inför påsk så tittade jag lite på pyssel saker på panduro. Men det är ju så dyrt. Köper man en pysselask så kostar den mellan 100-150 kr och då behöver ju jag en till Ludde o en till Edith. Sen kan det ju var roligt o göra iaf två-tre pyssel o då blir det dyrt påskpynt. Sen vill ju jag pyssla med :) 
Så jag köpte storpack av massa olika pysselmaterial på creativ company o beställde hem. 


Färger, piprensare, flörtkulor, fjädrar, glitter o stenar m.m här ska pysslas för glatta livet.


Konstverk av mig o Ludde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0