Tur till parken

Just nu är vi i parken, jag, Edith, pappa o Maggie. 
Även om syster tyckte jag såg ut som jag skulle till Woodstock 


Mannen min hade rund solglasögon förra året som jag var tveksam till, i år har jag köpt egna. Tänk vad tur att man kan ändra sig :) 

Oscar, Elsa o Samuel gick precis hem från parken. Vi tänkte stanna en stund till. Edith har så mkt spring i benen. O Margit sover i vagnen så bra här utomhus. 



Morfar gungar sin lilla Edith höööögt upp i luften! 

När Edith lekt klart ska vi gå o käka lunch ngnstans o sen kolla om vi hittar en till Bambi, Edith tycker att Margit oxå borde få en. De är så söta mot varandra. Vi får se om vi kan hitta ngt till Ludde oxå. 


Maggie sover i vagnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0