Håriga rumpor!

Förut checkade några belgiska tjejer ut från att ha bott en natt. De var så nöjda och glada. Sverige var ett så fint land och de gillade vårt lilla ställe. De hade dock en invändning. De nakna paren i ett av våra andra rum???

 Jag och mannen tittade fundersamt på varandra och sedan smög vi till fönstret och tittade in i rummet tvärsöver. jo sörrni där svänge det runt nakna rumpor :-/
Jag som trodde det var två gamla vanliga par som jag checkade in förut att de var här för att gå ut o käka, handla bullar på bageriet och shoppa! Men uppenbarligen inte!

Jag hoppas de städar bra. Nakna rumpor på våra stolar känns så där fräscht och för att inte tala om våra sängar :-/ 

Någon som vill städa med mej på måndag? Välkommen hit jag kan bjuda på kaffe och låna ut ett par plasthandskar! 

Hmm... Hur ska jag nu kunna byta blöja på Maggie utan att titta upp och se håriga mansrumpor? 


Så här glad är iaf jag o Maggie över att rullgardiner finns. Tänk om gästerna kunde ha vett att dra ned sina! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, detta gjorde min kväll :) typiskt att jag har föreläsning på måndag.

Svar: Kul att det kunde göra din kväll. Min kväll har det då inte gjort :-/ drog ned rullgardin men det hade redan satt sig på näthinnan.
Jag kanske kan vänta med att städa tills din föreläsning är slut :)
Anna

2014-02-01 @ 17:50:24
Postat av: Madde

Jag kan hjälpa till!!! Å jag vill också se håriga rumpor! Sånt kul(?) händer inte utanför våra fönster:(

Svar: Du är så välkommen :)
Ni är välkomna in på en kaffe idag med om ni har tid? så kanske ni hinner se en rumpa i fönstret innan de checkar ut! :)
Anna

2014-02-02 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0