Hostiga barn

Idag är vi hemma tillsammans alla fyra. Ludde och Edith har en jobbig hosta så de är ju inte så sjuka direkt men det känns som om de inte skulle orka med att vara på förskolan, springa och anstränga sig skulle göra hostan värre. Jag har lovat dem att vi ska titta på film och mysa, spela lite på datorn m.m inget ansträngande.
Vi tänkte även åka och hälsa på morfar i Hallsberg. Det gör vi lagom runt lunch. Vi ska köpa med ngt åt oss men jag kan inte bestämma vad, barnen vill ha makaroner och köttbullar men det vill inte jag :-/ 


Jag och Edith lekte med barbie och ponnys förut. Det är så kul och lyssna när fantasin svävar iväg. Vi lekte att de gick på brandmansutbildning, ridskola och att de skulle på bio. Ludde ser ni i bakgrunden med datorn. Han brukar vara med oss när vi leker men nu fastnade han i något spel i spelhuset på Bolibompa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0