Kan inte sova

Jaha klockan är redan 01.35 och jag har inte somnat. Ni skulle ju nu kunna tro att det är Maggie som hållit mej vaken. Men icke. Jag har suttit med bokföringen nu på kvällen och kunde inte sluta. Barnen sov vilket gjorde att jag fick tid till alla papper. Ingen liten krabat som pockade på uppmärksamhet. 
Jag har bokslut nu sista februari så det är lite saker som ska avslutas. Jag är duktig på att skjuta upp saker tills imorgon. Så det är ju lite i sista stund :-/ 
Men det gick ju bra förra året så det ska nog inte vara några problem i år heller :)
God natt på er! Hoppas ni haft en bra helg. För det har vi haft!


Edith provade solgalsögon i fredags på Marieberg innan hon åkte hem med mormor/mamma och sov hos henne o pappa. Ludde sov över hos farmor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0