Nerja i höst

I höst fyller jag 30 år. Känns faktiskt inget speciellt. Eller jo självklart ska det bli kul men jag har ingen kris eller så. Fast lite fördomsfullt så där så tror jag kanske att de som får 30 års kris kanske mer är singlar som önskar att de hade en partner och barn. Att bli 30 år kanske blir mer stressande då. Fast vad vet jag? (Med det menar jag inte att alla som är 29 år och singlar längtar efter partner och barn! )

Iallafall så planerade vi att vi ska ha en fest när jag fyller år. Det är ju den 31 okt (halloween) en fredag perfekt festdag men nu bokade vi en resa till Spanien istället. Festen får vi ha när vi kommit hem istället. :) 


Sex månader gammal blev Maggie igår. Spanar på alla hjärtans dags rosorna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0