Nu har Maggie upptäckt att hon kan snurra!

Idag har Margit bestämt sig för att hon inte bara ska ligga på rygg och titta på sina händer. Vilket hon gjort de senaste två månaderna. Hon passade på att vända sig från rygg till mage inne på badrumsgolvet när jag satte upp håret så jag missade själva vändningen. Så ointressant för alla andra men det är stort för en småbarnsförälder :) 


Lilla tjejen börjar bli stor, snart 6 månader gammal! 

Jag mår mkt bättre nu iaf. Mannen kom hem över lunch och tog med sig Ludde och Edith till jobbet så jag o Maggie fick vila efter lunch. Det gjorde mkt för kroppen. Sova är bästa medicinen helt enkelt! 

Hoppas ni har en bra fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0