Bra schvung i Maggies ben

Förra veckan kom svärmor över med en hoppgunga. Vi har en gammal sedan de andra två var i hoppåldern men den är hos mina föräldrar i Hallsberg. Vilket vi pratade om när både de och svärmor var här. Jag hann dock inte hämta hoppgungan förrän svärmor var här med en ny. Eller ny, den är begagnad, hon köpte den på röda korset där hon jobbar ibland. Hade hon köpt en ny hade det känts onödigt men nu går det ju till välgörenhet så då kändes det okej ändå. 
Margit älskar hoppgungan. 
Ludde och Edith älskar den med. Inte att de är i gungan utan de skrattar och hoppar bredvid Maggie när hon hoppar. Så söta tillsammans. 


Margit har riktigt bra fart i benen när hon hoppar. Här hoppa de tillsammans imorse.

Jag vaknade även imorse av att hon gjorde hopprörelser med benen mot mina lår. Kanske lite väl bra schvung i hennes små ben. Inget hoppande innan läggdags ikväll!

Nu ska jag till gymmet :) (hoppas trenden, jag anser att det är en trend efter en gång, kan hålla i sig att jag gymmar ofta och är glad innan :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0