Dopinbjudningar och soffleverans

Idag kom både dopinbjudningarna och leveransen från Jakobssons möbler. 

Nu gäller det att få iväg inbjudningarna snarast så de hinner fram innan dopet :-/ nu tror ja ju inte att posten tar över två veckor på sig men jag brukar vara duktig på att skjuta upp saker så jag gör de i sista stund dvs de skulle kunna ligga hemma på bänken tills samma vecka som dopet är men inte denna gång nu ska jag skriva klart dem ikväll så jag kan posta dem imorn. Mannen är iaf på hockey så kvällen kan ju spenderas med att skriva adresser. 


Dopinbjudan 

Idag kom även leveransen från Jakobssons. En ny soffa, soffbord och en skinnfåtölj. Den blev riktigt bra. Var tvungen att vända och vrida lite på möblerna tills vi blev nöjda. Jag är en sån där människa som kan vrida möblerna ungefär 10 grader och flytta dem 3 cm för att bli nöjd. 


Svea i nya soffan

Ska fota imorn när det är dagsljus så får ni se hur det ser ut. 

Börjar föresten känna av i musklerna att jag tränade imorse. Ska bli skönt med lite träningsvärk. Det var inte igår. 

Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0