God morgon vardagen

Idag är julledigheten slut. Barnen är på väg till förskolan just nu. Jag och Margit ligger i sängen. Vi ska göra som många av er andra gör i början av året - till gymmet och handla gymkort och träna :-/ som tur är har jag min man med mig. Han är ledig i några dagar till. Eller ledig och ledig. Vi ska ordna med uthyrningen och byta ut alla sängar m.m så han ska hjälpa mej. 
Jag är taggad för att gå till gymmet samtidigt som jag inte alls har ngn lust. Vi ska på tjejlunch idag hos Sara så det blir lite tajt om tid nu på fm men om jag ska komma igång med träningen så är det inga ursäkter annars kommer jag alltid ha något bra att skylla på att jag inte gick till gymmet :-/ 
Så upp och hoppa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0