Gråa tinningarnas charm

Tillbaka från gymmet pigg och glad. Maggan gillade det med. Hon skrattade åt de som tränade men efter 40 minuter började hon tröttna så vi fick muta henne med majskrokar och hoppa runt lite. Mannen snabbtränade mej så jag och Margit kunde åka hem. Han får gå hem med tom vagn :) 

När jag kom hem från gymmet såg jag att jag måste färga håret. Har verkligen ärvt min mors hår. Jag kommer vara helt vithårig när jag är 30 år. 
Men det är väl de gråa tinningarnas charm helt enkelt. Sen är jag ju vd :) då ska man väl vara gråhårig se bara på min man ;-)


Så här vit i håret är jag vid tinningarna. Hjälp!!! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Äsch då. Tyder på intelligens, mognad o erfarenheter!

Svar: Ja det måste vara så :) från en klok kvinna till en annan!
Anna

2014-01-08 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0