Pannkaksfrukost med pappa

Idag kom vi inte ur sängen förrän vid 9. Ludde och Edith gick upp runt halv nio men jag mannen o Margit låg kvar och tog sovmorgon. Även om jag inte behövde det för Maggie sov hela natten så jag känner mej utvilad och glad idag. 

Vi är ju lediga på fredagar jag och barnen men denna vecka är Göran ledig med. Så skönt.

Göran hade gjort pannkakssmet igår kväll så vi har ätit pannkakor till frukost. Barnens favorit. 

Bordsskicket är inte det bästa :)



Pannkakorna innehöll äppleskivor, apelsinfileer, kanel och honung. Mums! 

Ikväll ska vi på vernissage av rådhuskalander tavlorna. Ska bli intressant att gå på museum med tre barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0