Sängleverans och en liten tjej som inte vill va själv eller sova

Idag har jag inte gjort mkt annat än gått omkring med Maggie, burit, lekt o ammat. Hon har blivit extremt känslig för vem hon är med. Hon vill helst vara med mej o inte vara själv och somnar hon så vaknar hon så fort jag lägger ner henne. Även om hon somnar i vagnen så tar det fem minuter sedan vaknar hon igen och är pigg och glad. Tyvärr så var hon så även i natt. Hon ville inte sova ordentligt. 
 Jag hoppas att det var en engångsföreteelse! 

Idag kom leveransen av alla sängar som vi beställde innan jul. Vi ska byta ut alla i uthyrningen. Här ska göras fint för våra gäster. Vi blir bara mer och mer proffesionella :) jag var dock lite orolig när de varit här från bröder till bröder och hämtat alla gamla möbler. Mannen hade ringt de som skulle leverera sängarna och de trodde att de skulle komma ikväll. Tänk om de inte kommit. Vi har alla rum utbokade och de vill nog helst inte sova på golvet :) som tur var kom de.
Mannen fick ta emot alla sängar och han håller just nu på att bygger sängborden. För de var inte bara sängar utan det var sängbord, sängskydd, kuddskydd, kuddar och madrasser. Så det var en hel del att ta emot. 

I dag testade vi ny frisyr på Margit oxå. En tofs i luggen. Den börjar bli så lång att den snart hänger ner i ögonen. 


Min lilla Maggan som inte sover mer än 30 min på dagarna. Det ska vi försöka få ordning på!

Imorn är det gymmet igen. Då tillsammans med mannen, Madde o Cornelia, Emma o Louie och Maria o Nova. Det ska bli riktigt skoj. Här ska vi bli starka mammor (och pappa) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0