Häng med kompisarna

Idag var alla mammor med hemma hos Sara. Hela 14 personer var vi sammanlagt. Det blev lite trångt men ändå mysigt alla små barn vill iaf vara på samma kvadratmeter så vi kan ju va ännu fler ;-) 
Eftersom Sara börjar jobba nästa vecka efter två och ett halvt år hemma så slog vi till med lite vin till lunchen. Det kändes lite förbjudet att sitta där med alla barn o dricka vin en tisdag men gött var det. Vi började fnittra innan vi ens hade hällt upp till alla. 


Cornelia, Theo o Maggie umgås 

Nu sitter jag med mor o tittar på Aktuellt. Mannen är på kvalseriehockey. Jag köpte kvalseriebiljetter till han och de stora grabbarna. Tyckte han kunde få komma iväg och göra ngt skoj med dem. Och jag tror inte han skulle gått på det om inte jag gav honom det. 
Pappa är oxå på hockeyn så då stanna mamma här och umgås med mej o de små. Hon fick följa med Ludde o Edith på knatteskutt förut. Tror de hade skoj. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0