Somna i egen säng

Peppar peppar (skyller på mor o far att de gjort mej skrockfull) så har Maggie somnat i sin säng två kvällar i rad. Hon får en slurk ersättning och sedan ligger vi en stund bredvid henne fast i vår säng. Igår sjöng jag trollmors visan trettio gånger ungefär samtidigt som hon gnällde och tittade på mej som om jag var ond som inte tog henne i famnen men när jag gick för att släcka en lampa tystnade hon o då väntade jag utanför sovrummet en stund eftersom det verkade som om det var för att hon såg mej som hon gnällde o då somnade hon, hurra!!! och idag läste mannen Sune för Ludde o Edith så Maggie låg o lyssnade bredvid och idag gnällde hon inget utan låg tyst o verkade mest nöjd med livet, hon försöker dock dra sig själv i håret när hon håller på att somna och det är ju inte så smart för när hon får tag i håret börjar hon grina :-/ så jag gav henne min sjal att dra i o då vips somnade hon, hurra igen! 

Nu ser vi det här som nya trenden i detta hushåll, Bill, Bull o lilla Måns får lägga sig samtidigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0