Uppe före tuppen

Maggie har bestämt sig för att vara en morgonpigg jänta. Idag vaknade hon kl 4.45. Jag försökte amma henne så att hon skulle somna om men inte! Som tur var tog mannen henne strax efter fem så jag fick sova lite till. för Edith drömde mardröm o kunde inte sova i natt o Maggan hade innan hon vaknade sovit oroligt så jag var helt slut. Men nu så har jag fått lite energi efter frukost o snabbstädning. Så nu Ska vi möta upp Karin o Theo för en promenad innan vi ska luncha med alla tjejer hemma hos Sara. 



Jag håller på att ljusa upp håret. De gråa stråna börjar synas så snabbt nu när jag har varit mörk. Blir jag ljus så borde de ju smälta in lite bättre ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0