God kväll gott folk!

Nu har jag "inte hunnit" att blogga på några dagar. Fredagens alla bestyr tog inte knäcken på mej. Även om jag bakade cupcakes med barnen på em när jag hade hämtat dem på föris. Det gäller att gå all in när hjärnblödningen (borde verkligen inte skämta om det) är nära.


Choklad- o morotskakecupcakes

Vi avslutade kvällen hemma hos Madde o Mattias i fredags så den dagen fick ett bra slut den med. :)

I helgen så var vi iväg på Justin Timberlake. Det var så kul. Konserten var bra men inte riktigt lika bra som bilfärden upp :) tänk så barnsliga ett gäng småbarns mammor kan bli. 


Vi drack 3,5or i bilen och självklart tog vi en selfie. 

I söndags så fick jag sovmorgon. Vilket var väldigt skönt, vi var inte hemma förrän vid 2 på natten. 

Maggie har faktiskt börjat sova utan mej nu. Eller ja ligger ju bara ngn meter bort men det är inte hos mej hon får tröst när hon vaknat på natten utan mannen har tagit hand om henne. Och peppar peppar är hon väldigt nöjd med det. Här ska nog sluta ammas snart.  

Imorgon ska jag o de tre barnen åka till mormor Margit. Vi ska gratulera henne på 85 års dagen. det ser jag fram emot.


Mini-Margit är 9 månader på pricken idag. Tiden springer iväg med henne. Kan någon stoppa den en stund? Hon är ju så fantastisk. (Ej partisk :) ) 




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Snygga mammor och 3,5or i en bil påväg till Justin! Avis? Svar: ja!

2014-05-15 @ 23:06:03
Postat av: Elli Eriksson

Håller gärna med om att stoppa tiden. Den 17 juni kommer jag hem och denna gång ska jag fan mig ha massa Lunander-tid!!

Svar: Jippie!!! Det tycker jag :)
Anna

2014-05-16 @ 19:25:25
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0