Inte så mkt rus

Igår skulle jag springa (gå) vårruset med tisdagstjejerna. Jag var klar för att åka när jag gick till köksön för att ta fram kuvertet med min nummerlapp. Men var var kuvertet??! Fanns ingenstans. Jag gick in i tvättstugan för att titta i pappersåtervinningen om det kunde vara så att min man lagt den där. Men där fanns inget inte ett enda papper för min man hade slängt återvinningen på morgonen :-( så utan nummerlapp får man inte vara med. Så istället för en trevlig promenad med picknick o vin som avslutning så fick jag stanna hemma ledsen o arg! 
Men det gick över. Min man hade ju inte slängt det med flit (om det nu var han)!! 

Vi kollade på hockeyn istället, det var ju trevligt det med :) 


Äntligen har vi startat poolen. Så de senaste och närmaste dagarna finner ni oss här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0